Avatar billede jonaslo Nybegynder
23. juli 2004 - 02:35 Der er 4 kommentarer

Jeg kan ikke snakke i min Ventrilo

Det er fordi når jeg joiner en server i vt så kan jeg ikke snak kan godt i msn og windows optager, med det samme jeg joiner en server skriver den bare "  Unable to intialize codec ( GSM 6.10 -11025 Hz, 16 bit); Unable to find specifield codec. Så ved jeg godt det er fordi jeg mangler nogle coder men driverne til mit bundkort er blevet væk så jeg ringede ned hvor jeg havde købt computeren og han sagde jeg bare skulle hente den her www.ecs.com.tw. Men det har virket 1 gang før men efter jeg formaterede min com virkede det ikke mere.. så jeg tænkte på om i eksperter vidste hvor jeg kunne hente de codec så jeg kan bruge ventrilo igen... På forhand Tak !
Avatar billede nopsen Ekspert
23. juli 2004 - 02:47 #1
hvilket lydkort/bundkort har du?
Avatar billede nopsen Ekspert
23. juli 2004 - 02:49 #2
efter du har formateret og installeret windows xp, skal du installere samtlige drivere til dit system, har du gjort det?
Avatar billede jonaslo Nybegynder
26. juli 2004 - 03:30 #3
Hej jeg har et k7s5a Pro og onboard lydkort ved godt du suger men det har jo virket en gang før.. Men mit spørsmål er ved du hvor jeg kan hente de rigtig driver til mit bundkort..?
Avatar billede nopsen Ekspert
26. juli 2004 - 18:25 #4