Avatar billede pioneer2k Nybegynder
18. juli 2004 - 19:48 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Foto galleri til hjemmeside

Hej

Jeg leder efter en færdig pakke til at lave gallei på min hjemmeside.

Havde regnet med noget lignende www.photopost.com
Dog vil jeg helst ikke betale for det, så hvis nogen kan sige mig hvor jeg kan hente noget lignende, så bliver jeg en glad mand ;-)

/pioneer2k
Avatar billede Slettet bruger
18. juli 2004 - 20:03 #1
http://www.rossp.org/proj-photodir.php

f.eks mange rund omkring på nettet
Avatar billede the_email Nybegynder
18. juli 2004 - 20:13 #2
Kører selv dette på en Linux-server. Det kører perfekt.

http://gallery.menalto.com/modules.php?op=modload&name=News&file=index

/TheEmail
Avatar billede michael_stim Ekspert
18. juli 2004 - 20:42 #3
Avatar billede pioneer2k Nybegynder
19. juli 2004 - 12:13 #4
#Spillemand

Synes den du nævner virker helt god til mit formål, men jeg kan bare ikke få den til at virke på min server, hvad skal man lige være opmærksom på, når man bruger den, den er jo ret simpel?
Kan du ikke prøve lige hurtigt at forklare, hvordan den bruges? :) Så er de 200 point dine ;-)

#the email
Den har jeg allerede kigget på, den kunne jeg heller ikke få til at virker (jeg er sikkert lidt dum :) )

#Michael stim
Den passer ikke så godt til mit design
Avatar billede pioneer2k Nybegynder
19. juli 2004 - 23:37 #5
Er der ikke en, som kan forklare mig, hvordan man bruger den som #spillemand snakker om.

Jeg er ikke nogen haj til PHP ;-)

/pioneer2k
Avatar billede pioneer2k Nybegynder
22. juli 2004 - 19:48 #6
come'on