Avatar billede law-st Nybegynder
08. juli 2004 - 16:19 Der er 20 kommentarer og
1 løsning

Jeg har lige formateret min computer

Hey! Jeg formaterede min computer i går, og har nu installeret XP, kørt Mainboard driver, grafikkort driver, hentet opdateringerne på windowsupdate, installeret Norton... Er der flere vigtige ting jeg mangler.. eller er der nogen andre idéer til, hvordan jeg kan få min computer til at køre optimalt?
På forhånd tak!
Avatar billede law-st Nybegynder
08. juli 2004 - 16:23 #1
Er der nogen der ved hvor jeg kan downloade Winrar?
Avatar billede le_bon Nybegynder
08. juli 2004 - 16:25 #2
Sikkerhedsmæssigt mangler du en masse anti-spyware, som du kan finde her: http://www.arlet.dk/
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
08. juli 2004 - 16:30 #4
Det var også på tide den computer blev geninstalleret.

Kunne du få tid til at lukke dine spørgsmål om den fejlbehæftede gamle installation ?
Avatar billede law-st Nybegynder
08. juli 2004 - 16:31 #5
ja... Hvordan gør jeg det?
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
08. juli 2004 - 16:35 #6
Du kigger spørgsmålene igennem, vælger om du vil give point og i givet fald til hvem.
Hvis vedkommende ikke har lagt et svar beder du vedkommende om at lægge svar.
Tilsidst kan du lukke spørgsmålet ved at vælge navnet på ham der skal have point, og klikke accepter-knappen.
Mener du ikke at der er nogen der skal have point i et spørgsmål, lægger du selv et svar og kan efterfølgende vælge dig selv og så trykke accepter.

(en god ting er lige at forklare at du har formateret og problemet derfor ikke længere er der)
Avatar billede law-st Nybegynder
08. juli 2004 - 16:40 #7
ehm.. jeg kan ik finde ud af at give dig point? :s.... Du burde få alle mine point ;)
Avatar billede law-st Nybegynder
08. juli 2004 - 16:51 #8
Jeg prøvede lige at gå ind i et spil, og der stod:
"Exception raised - Access Violation
Error Location: Windows unknown driver"

Hvad er nu det? ;)
Avatar billede exp Juniormester
08. juli 2004 - 17:23 #9
law-st >>
Du kan evt. kigge her:
http://expfaq.1go.dk/
Avatar billede law-st Nybegynder
08. juli 2004 - 17:54 #10
Det hjælper mig ikke rigtigt med mit problem? Nogen der kan hjælpe mig med mit problem?: Når jeg går ind i Rollercoaster Tycoon, dukker dette vindue op:
"Exception raised - Access Violation
Error Location: Windows unknown driver"

Jeg har ingen idé om hvad jegkan gøre ved det? Nogen der ved det?
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
08. juli 2004 - 18:35 #11
Du er ikke den eneste med den fejl. Her er endnu en.
http://forums.techguy.org/showthread.php?p=1743499#post1743499

Jeg undersøger lige om jeg kan finde noget mere om fejlen og om den måske er isoleret til DET spil.
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
08. juli 2004 - 18:54 #12
Den fejl ER isoleret til det spil. Google søgninger fik rimeligt mange hits der pegede på spillet, men desværre var der ingen der havde fundet en løsning. Nogle sagde at det skete i forbindelse med at man glemte at gemme spil.

Prøv lige at starte nogle af de andre spil og se om de virker, og hvis de kommer med fejl, så skriv hvilket spil det er samt ordlyden af fejlen.

Vi er nødt til at prøve at pejle os ind på hvad fejlen er.
Avatar billede webgon Nybegynder
08. juli 2004 - 19:09 #13
WinRar: http://www.rarsoft.com/rar/wrar34b2.exe

Noget andet jeg kan anbefale er klart Ad-aware (spyware scanner). Den virker perfekt. www.ad-aware.com :)
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
08. juli 2004 - 23:27 #15
Hvordan går det ?
Avatar billede le_bon Nybegynder
09. juli 2004 - 10:25 #16
webgon >> Dyrk lige

Kommentar: le_bon 08/07-2004 16:25:22  og  Svar: le_bon 08/07-2004 16:26:38

c",)
Avatar billede thesurfer Nybegynder
09. juli 2004 - 16:07 #17
Helt ærligt.. når I opretter spm.. hvordan kan I overse, den orange boks, hvor der står?:

"- Skriv dine forslag og gode idéer til Eksperten.dk her."

Hvad skal admin gøre, for at I lægger mærke til den? :-)
Skal den blinke helt vildt? :-)
Avatar billede le_bon Nybegynder
10. juli 2004 - 11:11 #18
thesurfer >> Måske en lydfil ville hjælpe?  ;o)
Avatar billede webgon Nybegynder
11. juli 2004 - 16:57 #19
le_bon > sorry.. havde overset det :)
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
15. juli 2004 - 01:19 #20
jeg lægger et svar hvis du kunne bruge mit input til noget
Avatar billede le_bon Nybegynder
15. juli 2004 - 09:22 #21
Sjov facon at dele points på....?