Avatar billede jaw Nybegynder
30. juni 2004 - 15:30 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Lav en "vi ved godt er ved at rette"-side

Der har i de seneste dage været en hel del bøvl med søgefunktionen. Jeg er klar over, at man ikke må "bombe" databasen med spørgsmål herom, så jeg gør det lidt konstruktivt i stedet.

Der er nogen, der er hurtige til at rakke på nye brugere, eller brugere generelt, hvis der bliver stillet nemme spørgsmål og hvis det bærer præg af at man ikke har brugt tilstrækkelig tid på at indhente informationer først. Vil ikke sige hverken til eller fra, men når søgefunktionen er nede her på Eksperten, som ellers er VIRKELIG god til at finde svar på spørgsmål, i hvert fald når det kommer til programmering, så kan jeg godt forstå man bare spørger.

Men det jeg egentlig ville, var at foreslå admin (eller hvem der nu står for det, coadmins?) at få lavet en side, hvor I kunne melde ud om I er klar over et problem, som f.eks. at søgefunktionen er nede, og samtidig kan komme med en tidshorisont på hvornår det bliver fikset...

That's it :)
/Jaw
Avatar billede jaw Nybegynder
30. juni 2004 - 15:31 #1
(Ved også godt, at man kan søge på Eksperten igennem Google etc., men tror de fleste glemmer denne funktion i kampens hede!)
Avatar billede snowball Novice
30. juni 2004 - 16:00 #2
Idéen er god, men selvom Admin (som er den eneste der kan tilføje/ændre/slette funktionaliter) får lavet en god side med en masse informationer på, så er problemet bare at folk ikke læser den! Min personlige erfaring er, at det er de færeste der f.eks. læser E-Nyt selvom de har en "stor" lyseblå kasse øverst på alle sider indtil de læser den - de fleste ser bare den slags som en reklame, og kigger derfor ikke nærmere på det.
Avatar billede jaw Nybegynder
30. juni 2004 - 16:06 #3
Tjah Snowball, du har desværre nok ret... Jeg synes bare det er ærgerligt at funktionen ikke virker, når den nu er her...
Avatar billede jaw Nybegynder
30. juni 2004 - 16:11 #4
Men måske som en kategori under "Eksperten" hvor kun admin og/eller co-admins kunne skrive i - en slags opslagstavle... Så tror jeg da (med tiden) at man nok kunne få folk vænnet til at kigge efter før de spørger som tosser...
Avatar billede htmlkongen Novice
30. juni 2004 - 20:53 #5
Jaw---> Rigtig god idé :D

Snowball ---> Tror jeg også mht. til boks :(
Avatar billede simonvalter Praktikant
02. juli 2004 - 06:37 #6
fin ide, så kunne det være admin kunne tage og kigge på den selv en gang imellem ;)
jeg er sikker på at admin enten har glemt nogen af de små bugs der ligger her i forumet eller så har han bare taget en meget lang ferie efter han fik de værste fejl væk i v4
Avatar billede jaw Nybegynder
03. juli 2004 - 01:27 #7
Glad for at der er lidt opbakning, så var det jo ikke forgæves :) Så er det op til Admin om han vil tage forslagene til sig...