Avatar billede jabas Nybegynder
27. juni 2004 - 16:56 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Download af fil fra ens hjemmeside

hey har været i gang med min hjemmeside et godt stykke tid, og fandt ud af jeg gerne ville have sådan til at brugerne kan hente fra min hjemmeside..

det jeg mener er at hvordan får jeg sådan en boks frem hvor der står "åben, Gem" ovs.

plz. hjælp mig

håber i forstår mig
Avatar billede roenving Novice
27. juni 2004 - 17:02 #1
Ved at have en fil-type i links, som browseren ikke selv kan åbne !-)

<a href="hentfil.zip">Hent .zip-fil</a>
Avatar billede jabas Nybegynder
27. juni 2004 - 17:03 #2
så det vil sige at den bare skal være en zip eller rar fil
Avatar billede heavybreezer Nybegynder
27. juni 2004 - 17:05 #3
Du kan også gøre det med exe-filer, osv.
Det skal bare ikke være "web-baserede" filer, som fx. .jpg, osv.
Avatar billede jabas Nybegynder
27. juni 2004 - 17:08 #4
okay... men hvordan giver jeg jer point
Avatar billede roenving Novice
27. juni 2004 - 17:10 #5
Vi skal lige lægge svar !-)

Velbekomme '-)
Avatar billede roenving Novice
27. juni 2004 - 17:27 #6
-- og tak for point ;~}
Avatar billede jabas Nybegynder
27. juni 2004 - 17:43 #7
hey det virker jo ikke
Avatar billede heavybreezer Nybegynder
27. juni 2004 - 17:53 #8
Gør det ikke? Hvorfor ikke?

-Forresten.... Næste gang burde du måske tjekke om det virkede INDEN du gav points ;-)
Avatar billede jpcooljp Nybegynder
11. juli 2004 - 21:25 #9
Du sæt fil ind på din hjemmeside så skriv du på et links hvor filen er
EKS: http://din-hjemmmeside-adresse.dk/filnavn.filtyps og hvis du har filen i en mappe så skriv mappen's navn før filnavn.filtyps
FKS: Hedder mappen "spil" så er adresse http://din-hjemmmeside-adresse.dk/spil/filnavn.filtyps