Avatar billede theriz Nybegynder
23. juni 2004 - 19:42 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

ny email-adresse

Hejsa
Et simpelt lille spørgsmål som jeg ikke har kunnet finde svar på på internettet:
Er der nogen der ved hvor man kan oprette en gratis email adresse som kan bruges i outlook og hvor suffix'et ikke er for kompliceret. Det skal ikke være hotmail.
Avatar billede arlet Juniormester
23. juni 2004 - 19:52 #1
Avatar billede arlet Juniormester
23. juni 2004 - 19:55 #2
Avatar billede Slater Ekspert
23. juni 2004 - 19:56 #3
Men de kan ikke bruges i Outlook. Der findes (så vidt jeg ved) ingen gratis e-mail services der udbyder denne service. Man skal normalt have en POP3-konto fra sin ISP for at kunne bruge det.
Avatar billede Slettet bruger
23. juni 2004 - 20:06 #4
Denner er fra listen http://www.hotpop.com/index.jsp og de reklamerer med pop3 adgang.
Avatar billede Slater Ekspert
23. juni 2004 - 20:11 #5
Wow. Utroligt - de tilbyder både POP3 og SMTP. Normalt kan man nemlig godt liige opdrive en der har POP3, men så ikke SMTP, så man kan ikke sende - kun modtage.

Hvis de holder hvad de lover, er den da for fed.
Avatar billede ravsted_dk Nybegynder
23. juni 2004 - 20:51 #6
Jeg kan tilbyde dig en e-mail adresse med adresse @gratismails.dk Det er både POP3 og SMTP og webmail og virusscanner samt spamfilter på.

Så en mail til mig og jeg opretter dig på serveren.
Karsten@ravsted.dk
Avatar billede theriz Nybegynder
23. juni 2004 - 21:49 #7
tak for svarene. Det virker som om arlet's link var ret uddybende med hensyn til de muligheder der er. Af en eller anden grund synes jeg det er lidt svært at vælge en ny email adresse, når man nu har haft den gamle i så mange år. Valget står mellem hotpot og gratismails.dk så det må jeg lige tænke over de næste par dage. endnu engang tak for svarene
Avatar billede ravsted_dk Nybegynder
23. juni 2004 - 21:58 #8
du kan stadigvæk have den gamle, ved at vidresende mails til den nye e-mail adresse
Avatar billede freespace Nybegynder
23. juni 2004 - 22:17 #9
Yahoo.dk/mail der kan du også bruge pop3 og outlook