Avatar billede rkhdk Nybegynder
21. juni 2004 - 18:17 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

"Nyeste indlæg i spørgsmål du deltager i" link under konto

Jeg kunne godt tænke mig at der kom en "Nyeste indlæg i spørgsmål du deltager i" under konto (ligesom med spm du har oprettet, besvaret og deltager i)

De 5 som man kan få under box indstillinger er meget lidt hvis man er væk i 1 dag og nogle gange er det kun få timer at der er kommet indlæg i flere end 5 spm.

At den så bare viser 30 (som er er max hvad der kan vises pr. side) så er det også en meget stor hjælp istedet for de 5 stk.

At Abonnér på spm bruger jeg ikke da den tidliger spammede min inbox, og det med motag kun 1 mail kan jeg ikke bruge, hvis det indlæg ikke have noget relevans til mig og man så venter på at der kommer ind indlæg som man kan bruge.. så modtager man jo alligevel ikke nogen mail..
også alle de problemer der har været med at folk ikke modtager mail, ect..

Så jeg kunne godt bruge en længre end 5 spm "Nyeste indlæg i spørgsmål du deltager i" box eller som link under konto hvor man eks. kan se de nyest indlæg i 30 spm.
Avatar billede fromsej Praktikant
21. juni 2004 - 20:53 #1
Glimrende forslag.*S*
Avatar billede roenving Novice
21. juni 2004 - 21:38 #2
Ville faktisk være rart !-)
Avatar billede thesurfer Nybegynder
22. juni 2004 - 18:59 #3
Kæmpesmart! :-)
.. har faktisk selv tænkt over det :-)
Avatar billede rkhdk Nybegynder
27. juni 2004 - 10:37 #4
der sker nok ikke mere her ;o)