Avatar billede carstensuurland Nybegynder
16. juni 2004 - 10:50 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Tabbed Tabels i R5/Browser

Hej NG

Jeg har et "lille" problem i forbindelse med tabbed tables i browseren. Jeg har overstået formateringen af mine faner m.v. så du ser ordentlige ud, men mit reele problem består i at skjule én eller flere faneblade (tabelrækker) hvis de ikke indeholder data.

Jeg har forsøgt mig frem med hide-when formler på de enkelte tabelrækker, men ligegyldigt hvad jeg gør, så bliver de vist i browseren... Jeg har endda gået så vidt at markere hele min tabbed-table og sagt at den ikke skal vises i browseren... Uden held!!??

Hvad sker der? Det virker som om, at Domino er 100% ligeglad med "hide-when" når tingene skal sendes til browseren...

/Carsten
Avatar billede mmmtm Nybegynder
16. juni 2004 - 11:51 #1
Hvis du vælger textproperties på et faneblad, og vælger hide paragraph from webbrowsers - vises fanen stå stadig på web ?
Har du tjekket at der ikke ligger "skjulte" hide/when formler på divers linjer i tabelrækkerne på de enkelte faner ?
Avatar billede mmmtm Nybegynder
16. juni 2004 - 11:58 #2
..med sidstnævnte mener jeg på linjerne i cellerne på tabelrækkerne..
Avatar billede carstensuurland Nybegynder
16. juni 2004 - 12:07 #3
Jeps... Jeg har tjekket det hele. Det virker simpelthen af h.t. eller slet ikke :-(
Avatar billede mmmtm Nybegynder
16. juni 2004 - 12:09 #4
Har du rich text felter i tabellen ?
Avatar billede carstensuurland Nybegynder
16. juni 2004 - 12:11 #5
I øvrigt... Hvordan tildeler jeg pointene når jeg får et brugbart svar???
Avatar billede mmmtm Nybegynder
16. juni 2004 - 12:16 #6
Du markerer den bruger du vil tildele point (i menuen som vises når der er oprettet svar, som nu :-) og vælger accepter...
Hvis du har rich text felter i din tabel, kan det være problemet. Jeg har oplevet at jeg ikke kunne lave hide/when på et rich text felt. Eneste løsning var enten at oprette formularen på ny, eller vise data på en anden formular.
Avatar billede carstensuurland Nybegynder
16. juni 2004 - 21:43 #7
Jeg har fundet ud af at det kun er R6 der laver tabbed tables bare nogenlunde... Men du får pointene for din interesse :-)
Avatar billede mmmtm Nybegynder
16. juni 2004 - 23:11 #8
Takker - men har du prøvet at bygge formularen med tabellen op påny ? Og har du rich text felter i tabellen ?