Avatar billede norbert Nybegynder
15. juni 2004 - 19:27 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Hvad med en spil-kategori?

Jeg har mange gange lagt mærke til, at der er mange spørgsmål, der handler om spil og spil-relationer. Hvad med at oprette en kategori, hvor man kan stille spil-relative spørgsmål? Man kunne jo sætte kategorien under Diverse.
Norbert :-)
Avatar billede thesurfer Nybegynder
15. juni 2004 - 19:34 #1
Negativt.
Spm'et er stillet en del gange før, og der bliver vist henvist til: http://www.fedespil.dk/ (de har et forum)
Avatar billede thesurfer Nybegynder
15. juni 2004 - 19:35 #2
Det skal lige siges, at jeg er ligeglad om kategorien oprettes eller ej (ingen betydning for mig) :-)
Avatar billede norbert Nybegynder
15. juni 2004 - 19:37 #3
Det er mere fordi Fri Debat er fyldt med forskellige spørgsmål om spil, så det ville være rart, at de fik deres egen kategori.
Avatar billede thesurfer Nybegynder
15. juni 2004 - 19:42 #4
I hear ya' :-)
Men det er op til admin.. mener at han har sagt til coadmins, at de skal henvise til andre sites (f.eks. ovennævnte)..
Avatar billede norbert Nybegynder
15. juni 2004 - 19:46 #5
Godt nok surt - jeg abonnerer på Fri Debat-kategorien, og de fleste spørgsmål er spil-relateret, det ville være rart at få dem elimineret til egen kategori, de stiller dem jo alligevel her i forummet, under Fri Debat. Men nu er mit forslag ihvertfald givet videre.
Tak for responsen :-)
Norbert :-)
Avatar billede dmcn Praktikant
15. juni 2004 - 19:47 #6
Begrundelsen for at der endnu ikke er oprettet en spilkategori er primært, at admin/IDG mener det vil tiltrække et "forkert" publikum. Samtidig vil det være tåbeligt at begynde at konkurrere mod større, danske spilsites som gamereactor.dk, der også har ganske fornuftige spilfora.
Avatar billede norbert Nybegynder
15. juni 2004 - 23:08 #7
Ok - forstår godt begrundelsen. Tak for responsen:-)