Avatar billede acid-head Nybegynder
14. juni 2004 - 20:45 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

"Dette hjælper ikke i din titel"

Hej folk..

Jeg skulle lige til at oprette et spørgsmål i PHP kategorien, om et spørgsmål om funktionen copy().. Derfor kaldte jeg spørgsmålet

copy(): Permission denied

Denne titel vil jeg sige, forklare mit spørgsmål kort og helt præcist.. Jeg kalder en funktion, hvilket man kan se på de to paranteser, hvorefter jeg fortæller fejlen "Permission denied".

Da jeg trykkede opret fik jeg en besked om at "):" ikke hjælper til at forklare mit problem.. Det mener jeg ikke er helt korrekt..

Måske kravene ikke skal være så hårde mht. titler..?

//Jeppe Stampe :)
Avatar billede dmcn Praktikant
14. juni 2004 - 20:50 #1
Hellere lidt for høje krav end lidt for lave. Problemet er ikke større, end at du kan skrive: copy() : Permission denied, og opnå samme klarhed om hvad problemet skyldes.
Grunden til at filteret oprindelig blev indført er, at vi i længere tid havde problemer med folk, der oprettede spørgsmål med direkte tåbelige titler, enten med mængder af spørgsmålstegn, udråbstegn, råb om hjælp eller lign. Efter indførelsen af filteret, er disse titler næsten forsvundet, med et minimum af gene som resultat for resten af sitets brugere.
Avatar billede acid-head Nybegynder
14. juni 2004 - 21:02 #2
Okay.. Jeg var ikke klar over, at et mellemrum kunne løse "problemet".. :)

Der udover vil jeg give dig ret i: "Heller lidt for høje krav end lidt for lave."
Filteret er selvfølgelig lavet for at undgå ubrugelige titler, også fair nok..
Avatar billede dmcn Praktikant
14. juni 2004 - 21:11 #3
Note: Jeg ved ikke med sikkerhed om mellemrummet kan løse problemet, men jeg regner med det. Filteret har formentlig reageret på hvad det så som en sur smiley, og ganske rigtigt, den slags hjælper ikke på beskrivelsen af problemet. =)