Avatar billede nitram30 Nybegynder
11. juni 2004 - 01:34 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

genstart server via wap?

Kan man med en bestemt kode genstarte server via Wap?
Ligeledes hvordan skal koden så se ud..

Er det ligeledes muligt at styre flere ting via wap og serveren?

---
Mvh
Martin
Avatar billede medions Nybegynder
11. juni 2004 - 01:43 #1
Ja, hvis det er en Apache server du vil genstarte, så kan det godt lade sig gøre.
Men det kommer dog an på hvilket OS du har, det skal helst være enten Unix eller Linux!

Altså svaret er, at det kan godt lade sig gøre med PHP og Apache... Jeg har dog aldrig prøvet at lave det i ASP, men jeg kunne forstille mig at man skulle ud i noget COM programmering, hvor du kontaktede en COM komponent som så sendte en komando til at genstarte serveren. ASP i sig selv kan ikke gøre det. <- dette kan PHP i sig selv dog!

//>Rune
Avatar billede nitram30 Nybegynder
11. juni 2004 - 02:14 #2
Hejsa!

Det var sørme hurtigt svar.
Det er en win2000 server med asp..
Avatar billede medions Nybegynder
11. juni 2004 - 08:34 #3
Hej Nitram30, så er der ikke meget at gøre, efter hvad jeg ved. :-(

//>Rune