Avatar billede puppy Nybegynder
10. juni 2004 - 23:48 Der er 2 kommentarer

Deling net på peer to peer

Jeg ved det er mulig at dele sit internet med peer to peer på trådløst netwærk.
Jeg har to maskiner som begge køre xp pro, den ene er stationar maskine som er sad til nettet videre en hub (deler net med andre) og den maskine har et wlan kort i (usb) - udover det har jeg en laptop med wlan fast - hvordan deler jeg nettet til laptopen ??
Avatar billede kenp Novice
11. juni 2004 - 08:26 #1
hvis du starter med at sætte dine wlan kort til at køre peer to peer også følger denne gude du kan finde her www.danbbs.dk/~duelund

så vil du kunne gøre det.
Avatar billede kenp Novice
12. juni 2004 - 21:07 #2
feedback?