Avatar billede simonsweb Nybegynder
10. juni 2004 - 10:19 Der er 5 kommentarer

Nyhedsgrupper til eksperten

Hejsa.

Var det ikke en god idé at få en nyhedsgruppe op at stå med eksperten?
hmm: dk.edb.eksperten, eller sådan noget.

eller moske en MIRC.

Med venlig hilsen

Simon Duun
SimonsWeb.dk
Avatar billede exp Juniormester
10. juni 2004 - 10:24 #1
Har været oppe og vende før - tror ikke du skal forvente at der kommer noget officielt.

P.S. Prøv lige at læse www.eksperten.dk/regler.phtml §2.1.6 sammenholdt med http://expfaq.1go.dk/?id=62#hvad_i_signatur

Mvh
exp
Avatar billede exp Juniormester
10. juni 2004 - 10:24 #2
P.P.S
Spørgsmål om E er gratis, så du beholder bare points ;-)
Avatar billede dmcn Praktikant
10. juni 2004 - 10:32 #3
Hvad skulle formålet med en nyhedsgruppe være? Hele ekspertens grundlag er jo netop et website, hvor man kan oprette spørgsmål og uddele point for korrekte svar.

Mht. en IRC-kanal, så har der flere gange været tiltag til at få en kanal på benene, men der har normalt kun været aktivitet de første 2 uger, hvorefter folk stille og roligt er forsvundet igen.
Avatar billede simonvalter Praktikant
15. juni 2004 - 23:53 #4
Ja desværre er der ikke mange er er interreserede i en irc kanal, jeg har været med til at lave en et par gange på quakenet men som n0rmality siger så dør de hurtigt igen.. men jeg er da altid frisk på at prøve igen.. men efnet vil nu være at foretrække ;)
Avatar billede strych9 Praktikant
19. juni 2004 - 17:36 #5
Der er i hvert fald ikke mange der har for vane at hænge i #eksperten på efnet hehe