Avatar billede jean_paul Nybegynder
09. juni 2004 - 21:12 Der er 5 kommentarer

Fejl i Explorer

Hej.
Vil gerne vide hvorfor internet explorer hele tiden rapporter om fejl og at jeg skal genstarte explorer, det er møgirriterende.
Det samme sker der med Windows Media Player.
Jeg har tjekket for evt. fejl etc.
Avatar billede bartfreak Nybegynder
09. juni 2004 - 21:27 #1
Avatar billede jean_paul Nybegynder
09. juni 2004 - 22:26 #2
Har geninstalleret og opdateret!
Avatar billede bartfreak Nybegynder
09. juni 2004 - 22:46 #3
det er lidt svært at hjælpe med så lidt info.. så.

du kan evt. checke logbogen, og slå fejlen nummeret op her.>>http://www.microsoft.com/technet/support/ee/search.aspx?DisplayName=Windows%20XP%20Professional&ProdName=Windows%20Operating%20System&MajorMinor=5.1&LCID=1033

gå i start/programmer/kontrolpanel/ydelse og vedligeholdse/admin/logbog.

hvis der viser sig samme fejl flere gange, kan det give et "clue" på hvad som er galt..?
Avatar billede jean_paul Nybegynder
10. juni 2004 - 20:54 #4
Ved ikke lige....men jeg har Win98
Avatar billede jean_paul Nybegynder
11. juni 2004 - 20:49 #5
Jeg har gjor alt det ^ men den rapporterer stadig om fejl hele tiden... :/
det er rent ud sagt møgirriterende...