Avatar billede mmmtm Nybegynder
08. juni 2004 - 19:18 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

select box i html view til at åbne vedhæftede bilag med

I et (html)view har jeg brug for at vise en select (dialog) box i en kolonne, der viser en liste over de vedhæftede dokumenter på notesdokumentet i kolonnen. Efter et vedhæftet dokument er valgt skal det åbnes.
Umiddelbart er mit største problem at få sepereret de forskellige filnavne med @, dernæst at få populeret div. <select>, og slutteligt at få åbnet bilaget.
Viewet er embedded på en form, så det er ok at benytte formularen om nødvendigt.
Håber i har nogle gode ideer !.
Avatar billede mmmtm Nybegynder
08. juni 2004 - 19:19 #1
...R5 !.
Avatar billede mmmtm Nybegynder
08. juni 2004 - 21:01 #2
Nåh, nu har jeg fået separeret filnavnene og proppet dem ind i select via:
attachment := @Explode(@ReplaceSubstring( @Implode(@AttachmentNames;"~~") ; " " ; "+" ) ; "~~" );

DatabaseURL:=@ReplaceSubstring(@Subset(@DbName;-1);"\\";"/");
DocumentURL:=@Text(@DocumentUniqueID);

@If(@Attachments =0;"<td width=100>"+"Ingen bilag"+"</td></tr>";"<td width=100><select>"+@implode("<option><a href=/"+ DatabaseURL+"/0/"+ DocumentURL +"/$File/"+ attachment+">"+@AttachmentNames+"</a>")+"</select></td></tr>")

href virker (selvfølgelig) ikke - nogen med gode ideer til at få det valgte bilag åbnet ?
Avatar billede mmmtm Nybegynder
19. juni 2004 - 01:10 #3
fandt sørme ud af det selv, og det virker !