Avatar billede mmmtm Nybegynder
07. juni 2004 - 20:48 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Link til anden database

Er jeg gået helt død, eller kan man ikke umiddelbart åbne et view fra databaseB fra en outline i databaseA ?
Avatar billede mmmtm Nybegynder
07. juni 2004 - 20:48 #1
R5
Avatar billede yeager Nybegynder
08. juni 2004 - 08:20 #2
Det skulle jeg da mene. Når du klikker og vælger outline entry bestemmer du hvilken type link det skal være og hvis du vælger "named element", "view" og klikker på det gule folder icon kan du vælge hvilket view i hvilken database. MvH
Avatar billede mmmtm Nybegynder
08. juni 2004 - 14:37 #3
Ja, tilsyneladende.Men det er bare besynderligt at man ikke kan se hvilken server man er på - så jeg troede først at det kun var lokale databaser.
Avatar billede noteshotline Nybegynder
08. juni 2004 - 22:03 #4
Hvis du vil bestemme hvilken server, skal du lave koder der åbner en base på en bestemt server. Links er altid relative - så hvis man benytter cluster fanger man bare en rteplika - det vil være godt ikke at have baser lokalt - ellers skal man selv sikre at der er replikeret.

/Hans Holt