Avatar billede fqthjoe Nybegynder
07. juni 2004 - 14:17 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Brevpapir eget design.

I Brevpapir, kan man designet egne ? eller lave importere dette.
vh thjoe
Avatar billede jogii Nybegynder
07. juni 2004 - 15:49 #1
Du må være lidt mere præcis med dit spørgsmål. For mange af os arbejder med engelske udgaver af både Notes og standardskabeloner, så hvis du skriver så korte beskeder er det svært at orientere sig.
//Jörg
Avatar billede fqthjoe Nybegynder
07. juni 2004 - 20:11 #2
Ok, kan jeg godt se nu.

Det er når man opretter et nyt memo. Kan man gå op under værktøj/tools og vælge indstillinger/properties. Her vælges Brevhoved; her klan der vælges bla. nogle forskellige standarder som bruges som standard ved nyt memo. Her kunne jeg godt tænke mig om man selv kunne designe eget. F.eks med firmalogo, og så vil dette kunne vælges blandt de andre.
mv thjoe
Avatar billede jogii Nybegynder
08. juni 2004 - 08:04 #3
Det du pønser på der vil kun virke intern i dit firma. Det logo du har der er en del af brevkassedesignet.
Hvis du vil lave dit eget brevpapir, som i virkeligheden er en forhåndsudfyldt mail. Lotus har bare bygget det sådan at hvis man åbner sådan et brevpapir (kaldet "Stationary" på engelsk) så bliver hele indholdet kopieret over i en ny mail klar til afsendelse.
Jeg kan se på den anden mail at du har Notes 6.5. Så kan du finde brevpapirhåndteringen under "Oversigtsnavigator -> Værktøj -> Brevpapir".
Der findes 2 slags brevpapir. Personlige og almindelige. Personlige giver mulighed for at angive brevhoved og -fod. Men der skal passende indstillinger til på serveren for at få "personligt" brevpapir igennem. Hvis de sendes fra klienten kommer de ikke ud på internet med hoved og fod. Alm. brevpapir virker altid.
Avatar billede fqthjoe Nybegynder
08. juni 2004 - 22:05 #4
ok, takker. Du må gerne svare så du får points.
Avatar billede jogii Nybegynder
08. juni 2004 - 23:26 #5
værsgo.