Avatar billede atheist Nybegynder
07. juni 2004 - 10:09 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Proglemer med plug-in "wtwplug" til messenger 6.2

I morges da jeg jeg tændte computerern var der istedet for messenger, en advarselsbox der sagde at jeg havde den forkerte version af messenger til en plug in der hed wtbwplug v.1.0... dialog boksen svarede ikke, og jeg lukkede den v.hja. ctrl-alt-del... jeg prøvede da at starte messenger igen, med samme resultat, jeg har messenger 6.2 og jeg får at vide jeg skal opgradere til v 6.1.0211... Det er et par dage siden jeg opdaterede til ver. 6.2 så det undrer mig at det først er nu fejlen kommer... Nogen der kan hjælpe mig? Jeg føler mig ret lost uden messenger...
Avatar billede jps6kb Novice
07. juni 2004 - 10:22 #1
Prøv bare at geninstallere Messenger 6.2. Der kan være sket noget så den er blevet korrupt eller lignende..
Avatar billede atheist Nybegynder
07. juni 2004 - 10:45 #2
hmmm, det er temmelig mystisk, jeg surfede videre på nettet og fandt div. forums der sagde at det var fordi messenger plsu! (et genialt program) var inkompatibelt med messsenger 6.2 jeg ville derfor afinstallere 6.2 og geninstallere 6.1 (aldrig smide gamle install filer væk) det lykkedes af en eller anden grund ikke, men lige pludselig var jeg online alligevel, og da jeg så nærmere efter var det 6.2... Egentlig burde man ike undre sig da det jo ER et microsoft produkt... Hvis det ikke gør dig noget vil jeg selv snuppe points?
Avatar billede jps6kb Novice
07. juni 2004 - 12:07 #3
Du ta'r bare løs :)
Avatar billede atheist Nybegynder
07. juni 2004 - 12:09 #4
ok, fik en naturlig forklaring: Min lillebror havde installeret en plugin der hed wtbwplug, der skulle gøre det muligt at vise store billeder i samtalen. Den er ikke kompatibel med messenger 6.2 og derforfejlmeddelelsen...