Avatar billede figora Nybegynder
06. juni 2004 - 18:38 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Mail progammer kommer ikke ud af computeren

jeg kan ikke hente mail med Microsoft Outlook når ZoneAlarm et sat til... men når jeg har lukket den kan jeg igen... er der nogen der gider at hjælpe mig så jeg kan hente mails???
Avatar billede al_dair Nybegynder
06. juni 2004 - 18:41 #1
Kig efter MSIMN.EXE i ZA Program liste og giv tilladelse ..
Avatar billede figora Nybegynder
06. juni 2004 - 18:44 #2
det står ikke på min liste...
Avatar billede al_dair Nybegynder
06. juni 2004 - 18:46 #3
Hvis du ikk hitte ud af det ..

Overview > Preferences > Backup

og smid indholdet(<rules>) herind ..
Avatar billede al_dair Nybegynder
06. juni 2004 - 18:46 #4
Tilføj ved at trykke på ADD
Avatar billede figora Nybegynder
06. juni 2004 - 18:57 #5
jeg bruger ikke outlook express men Microsoft Outlook fra office pakkerne... og du vil vel ikke have jeg sender hele den fil ind???
Avatar billede figora Nybegynder
06. juni 2004 - 19:11 #6
fandt ud af det selv et program til at kontrolere mails skulle have adgang som det ikke havde...
Avatar billede al_dair Nybegynder
06. juni 2004 - 19:17 #7
Fremgangen er den samme for alle programmer, ADD, Gennemse.. Tilføj.

Bemærk at jeg skrev "<rules>" .. det er ikke hele filen, men kun en lille del af den.
Min XML fil er 7000 linjer, så undgå venligst så vidt muligt ikke at smide det herind :)

Du kan også åbne filen med en alm. editor (Notepad) og søge efter Outlook filnavnen.