Avatar billede kbonline Nybegynder
02. juni 2004 - 20:58 Der er 10 kommentarer og
2 løsninger

Pris ? Er du en haj til at få en hjemmeside tilmeldt søgemaskiner

Jeg mangler en haj til at få listet hjemmesider på diverse søgemaskiner, som generer trafik.

Jeg skal sikre mig at de bliver tilmeldt :

jubii.dk
google.com
alltheweb.com

Samt div. andre som virkelig giver trafik.

Hvem ved ALT om at "smutte" foran i køen, og få en hjemmeside tilmeldt bedst muligt (uden at man skal betale en formue til provideren)?

Hvad vil det koste pr. hjemmeside, og hvor lang tid vil der gå inden de er listet.

Send evt. en mail, hvis du ikke vil fremstå herinde
Kristian@kbonline.dk
Avatar billede bacardil Nybegynder
02. juni 2004 - 21:08 #1
Nu vil jeg ikke anbefale at du bruger penge på jubii, så meget trafik kommer der heller ikke der.

Men ellers vil jeg anbefale dig at købe dig til gode pladser på google.com, det kan du få for nogle tusinde om måneden..
Avatar billede kometh Nybegynder
02. juni 2004 - 21:30 #2
Google Adwords! Der får du hvad du betaler for og ikke mere. Mange andre steder betaler du en masse og for ikke ret meget igen.

PS: Enig med barcardil, sats ikke på Jubii - slet ikke deres gratis registrering. Det kan tage op til år før dit site er listet. Betaler du derimod, så går det tjep.

Tjek din stat og se hvor du får mest trafik fra og sats på de sites.
Avatar billede bufferzone Praktikant
02. juni 2004 - 21:36 #3
Tilmelding er den mindst del af det, du bør koncentrere dig om optimering først, ellers er tilmelding totalt ligegyldigt og har kun ringe effekt.

Lav en analyse af hvilke søgeord det kan betale sig at gå efter. Optimer dit site til disse ord og glem tilmelding til du har gjort dette.

Jeg har skrevet en del artikler om emnet du med fordel kan læse

http://www.eksperten.dk/artikler/index.phtml?users=bufferzone
Avatar billede kbonline Nybegynder
02. juni 2004 - 22:36 #4
->bufferzone ... jeg har set dine artikler og læst et par stykker af dem, men jeg kan udlede af dem, at erfaring er nøgleordet.
Derfor søger jeg netop en person som har erfaring, og ved, at han er en ørn til dette.
Det kan dreje sig om flere domæner, afhængig af prisen.
Avatar billede scandinavian Nybegynder
02. juni 2004 - 22:38 #5
Tilføj siden på www.dmoz.org så går resten af sig selv.. Det tager bare lidt tid:)
Avatar billede scandinavian Nybegynder
02. juni 2004 - 22:39 #6
Jubii, ville jeg ikke selv gøre i.. Jo mindre kunden forlanger det..
Avatar billede kbonline Nybegynder
02. juni 2004 - 22:43 #7
www.dmoz.org :-(

Har du selv prøvet at få et link med? Jeg har forsøgt flere gange, og aldrig set et af dem komme med :-(

Hvad jeg gør galt ????? tjaaaa .... aner det ikke
Avatar billede scandinavian Nybegynder
02. juni 2004 - 22:51 #8
Ja, da.. Du vælger den kategori det skal være.. Trykker "suggest URL" og udfylder formen.. Så er der en "editor" der skal godkende dit site, og når det er gjort, modtager du en e-mail... Kan ikke helt huske hvor lang tid der gik for mig, men lidt tid gik der da...
Avatar billede scandinavian Nybegynder
02. juni 2004 - 22:53 #9
Du kan også prøve at tilføje sitet her: http://www.portal.jespersen.se/tilfoej.php Googlebotten kommer da rimeligt ofte på besøg:)
Avatar billede thomasejsing Nybegynder
03. juni 2004 - 10:45 #10
Du kan også prøve på www.tedesign.dk og her er lidt artikler: http://www.tedesign.dk/nyheder.htm eller du kan tilmelde den på www.123portal.dk
Avatar billede henninga Novice
05. juni 2004 - 00:14 #11
Som bufferzone skriver - først optimere siderne og derefter tilmelde dem på dmoz.org
Det er faktisk ret enkelt - og det er også lettest at få sider med når de har en enkel html kode. F.eks er frames vist ikke særligt heldigt.
Min hjemmeside kom fra side 4-5 på google til side 1 da jeg ændrede koderne fra frames til tabeller og valgte både titel, keywords og teksten på siden med omhu, så de passer sammen.
Og så gælder det osse om at få nogen til at linke til din side.
Prøv at søge på videoredigering på google.dk: http://www.google.com/search?sourceid=navclient&client=REAL-tb&q=videoredigering

HenningA
Avatar billede voirsous Nybegynder
16. juni 2004 - 17:35 #12
Jeg har også selv gode erfaringer ved at arbejde ud fra bufferzones artikler.
www.google.com skriv 'Subdomæner' og tryk på jeg føler mig heldig :).