Avatar billede daxthevaks Nybegynder
31. maj 2004 - 00:11 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

genveje i msn

Nogle der ved hvor man kan finde en liste over alle de genveje der er i msn ?
altås feks alt+w og alt det der ?
Avatar billede knighten Nybegynder
31. maj 2004 - 01:25 #1
En egentlig liste over de ganveje tror jeg ikke du finder. Men du kan jo se det i dit aktive vindue når du trykker på ALT.
Når du trykker på ALT Så bliver "filer" oppe i menu-linien markeret og du kan se en streg under de bogstaver som du kan taste for at kommer videre i menuen.
Hvis du f.eks. taster ALT+O ruller menuen 'funktioner' ned trykker du derefter på n kommer du ind i indstillinger.
Hvis du trykker på ALT en gang i samtalevindue i MSN er genvejsbogstaverne i vinduesrammen understreget, der finder du bla. ALT+W.
Avatar billede knighten Nybegynder
31. maj 2004 - 01:29 #2
Hvis du bruger plus! kan du se de forskellige tags her:
http://www.msgplus.net/help_cmdtag.php
Avatar billede knighten Nybegynder
05. juni 2004 - 17:31 #3
Det var åbenbart ikke noget du kunne bruge?
Avatar billede daxthevaks Nybegynder
18. september 2004 - 15:22 #4
jo
sorry den lange svar tid :)
Avatar billede knighten Nybegynder
18. september 2004 - 15:27 #5
np ;-)
Takker for point.