Avatar billede thedeathart Nybegynder
28. maj 2004 - 22:23 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Loginsystem m. popup

Hey..

Jeg har et login-system hvor man logge ind via, en form på en side.
Men det lader til at det ikke gæler for alle :S

Jeg skal dog selv normalt logge ind, ligsom de fleste andre.

Men jeg tænkte så på om jeg kunne bruge en javascript popup, som så retunere en blank side, hvis det var forkert..

Nogle forslag / scripts ?..
Avatar billede thedeathart Nybegynder
28. maj 2004 - 23:54 #1
btw. loginsystem er med mysql. altså til flere personer, så jeg kan ikke bare bruge php_auth
Avatar billede toleranzen Nybegynder
30. maj 2004 - 10:14 #2
Det er ikke konkret nok til at svare på.
Avatar billede thedeathart Nybegynder
30. maj 2004 - 21:24 #3
lukker det, og oprette det med en anden type opgavetext..