Avatar billede nidyahou Praktikant
28. maj 2004 - 18:00 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

nyttige links til hver kategori

Hej!

Jeg tænkte bare på om ikke man indenfor hver kategori kunne lave en link liste sådan så brugerne kunne finde en faq liste, gode tutorials, komponenter osv. Så kunne brugerne jo også give stjerner alt efter hvor gode disse links var... Jeg ved godt at der er chance for at nogle kunne oprette porn links, eller links til deres egne hjemmesider, men dette kunne vel straffes med sanktioner af en art?
Avatar billede nicklasb Nybegynder
28. maj 2004 - 18:52 #1
hvad skal vi så tjene vores point ved? Ej, spøj til side..
Tror der er mange andre ting jeg så anderledes før et tiltag som dette!
Hvis du ønsker links søger du vel bare på google? Den er også prioteret efter relevance for søgeordet!
Avatar billede fromsej Praktikant
29. maj 2004 - 10:39 #2
Det er blandt andet det vi har artikelsystemet til.*S*
Avatar billede nicklasb Nybegynder
29. maj 2004 - 11:10 #3
fromsej -> at tjene lette point på, eller at sætte, efter vores mening, vigtige links ved? ;)
Avatar billede fromsej Praktikant
29. maj 2004 - 11:18 #4
Vores (Spywarefri) artikler er gratis, og bestemt ikke beregnet på at tjene lette points.*S*
Jeg fik ikke formuleret mig ret godt i mit første indlæg, meningen er at læser man de artikler der er i de fleste kategorier, får man som hovedregel også links samt nyttige oplysninger, en egentlig linksamling kunne jeg forestille mig ville ende i totalt kaos, medmindre en eller flere personer får lov til at sortere med hård hånd, samt at den bliver struktureret ordentligt.
Idéen i sig selv er udmærket, men nok svær at praktisere.
Avatar billede nidyahou Praktikant
30. juni 2004 - 13:44 #5
nønønø!! lukker ;)