Avatar billede anhansen Nybegynder
28. maj 2004 - 10:49 Der er 1 løsning

LDAP overførsel fra AD til Mxtreme

Hej eksp's.

Jeg har et spørgsmål.

Vi har lige fået installeret en MxTreme Email firewall. Og den virker fortrinligt. Men jeg fik at vide af ham der var her for at sætte den op, at det er meningen den via LDAPS, skulle kunne oprette alle brugere fra AD på den, således at man skulle kunne bruge den som webmail gateway, og derved øge sikkerheden en del i forhold til Outlook Web Access.

Men jeg kan ikke få det til at virke?

Er der nogle der ved hvordan man gør dette?
Avatar billede anhansen Nybegynder
02. juni 2004 - 09:04 #1
Hmmm... Han var vist lidt off... Det der skulle bruges var vist Radius. Så det installerer jeg og så virker det nok.. :-)

Lukker tråden.