Avatar billede antik Nybegynder
25. maj 2004 - 23:52 Der er 5 kommentarer

Internet Optimizer

denne side dukker hele tiden op på min skærm, når jeg lukker den ned forsvinder det jeg skulle se.Jeg kan slette det med Aware men det kommer igen, hvad gør en 76 årig bruger med meget lidt kendskab til engelsk ?
Avatar billede ttopholm Nybegynder
25. maj 2004 - 23:54 #1
Prøv at kører http://www.spywarefri.dk/spywarefri-onlinescan.htm, det er en online scanner meget effektiv
Avatar billede ttopholm Nybegynder
25. maj 2004 - 23:56 #2
Eller prøv det her..

Internet Optimizer  -----  Fjern dette irriterende program
Der ligger ude på nettet noget som hedder *Internet Optimizer* som indstallerer sig selv, med det resultat at hver
gang internet explore ikke kan finde en side drøner den over på den side som er en samling af søgemaskiner,
hvis du kontakter dem får du besked på at du kan fjerne Internet Optimizer gennem *tilføj/fjern* i kontrolpanel.
Men der er bare den fejl at den bliver ikke vist der, og den kan ikke findes med *søg* kommandoen.
Men gå ind i C://windows og her skal du finde en fil som hedder NEM210.dll, slet den og Internet optimizer er væk.
Avatar billede majsmarken Nybegynder
26. maj 2004 - 00:12 #3
Det er rart at der også er brugerer i den ende af skalaen - aldersmæssigt !!!
Avatar billede vipez Nybegynder
26. maj 2004 - 00:17 #4
jeg finder lige min REMOVE GUIDE TIL IO frem.. giv mig lige nogle minutter skal lige igennem nogle cd'er Jeg skrev en email til deres firma som kører deres prog. Og 1) prøv fjerne den via Tilføj/fjern eller kan du gøre således her.... (leder lige)
Avatar billede majsmarken Nybegynder
28. juli 2004 - 11:42 #5
???