Avatar billede fqthjoe Nybegynder
25. maj 2004 - 13:44 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Udtræk af personer

Kan man lave et "sript" der tækker f.eks. navn, mail... ud til en textfil. ?
Avatar billede wise Seniormester
25. maj 2004 - 14:02 #1
Ja, du kan lavet alt vha. Lotus script eller java, det er 2 fulde programmeringssprog i java. Du kan på notes.net under "Sandbox" finde mange eksempler...
Men hvad er det du vil, og er det fra domino directory, en personlig adresse bog eller noget helt tredje?
Jeg har en agent som kan importere/eksportere fra personlige adressebøger til meget andet, og en par simple agenter der dumper markerede dokumenter til tekstfiler  - eller fulde views til excel....
Avatar billede fqthjoe Nybegynder
25. maj 2004 - 14:34 #2
Jeps, det er fra min domino. Kunne godt tænke mig:
FullName - E-mail - MailSize
Avatar billede notes2c Nybegynder
25. maj 2004 - 15:40 #3
Lav en en oversigt som indeholder de felter som der skal ekspoteres. Vælg dernæst eksport funktionen under menuen "Filer".
Avatar billede fqthjoe Nybegynder
25. maj 2004 - 15:41 #4
Ok. Forstår godt princippet i det. Men hvordan laver en en oversigt, med de felter jeg ønsker ?
Avatar billede notes2c Nybegynder
25. maj 2004 - 15:47 #5
Via menuen "Opret" -> "Oversigt". Her kan du designe oversigten eller via Domino designer.
Avatar billede fqthjoe Nybegynder
25. maj 2004 - 16:04 #6
Kanon lige det.. Takker....
Avatar billede notes2c Nybegynder
25. maj 2004 - 16:09 #7
Ingen årsag og selv tak :o)