Avatar billede bizty Nybegynder
24. maj 2004 - 17:16 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Overføre billeder til mobil med infrarød

Hvordan overfører jeg billeder til min mobiltelefon ved hjælp af min bærbares infrarød port? Hvilket program skal jeg bruge? Det som automatisk starter op i windows xp ser ikke ud til at virke.
Avatar billede tgjensen Nybegynder
24. maj 2004 - 17:19 #1
hvad for en slags mobil har du? f.eks til nokia tlf skal du bruge noget pc-suite hedder det
Avatar billede bizty Nybegynder
24. maj 2004 - 17:22 #2
Det er en Nokia 6610, kan jeg bruge det program som fulgte med på cd?
Avatar billede tgjensen Nybegynder
24. maj 2004 - 17:43 #3
ja det er lige det du skal bruge bare følg vejledningen det er ret nemt at sætte op eller bare spørg igen har prøvet det en del gange.