Avatar billede gladblad Nybegynder
19. maj 2004 - 23:29 Der er 5 kommentarer

Spørgsmål om Nokia 6230!! Hjælp plzz

Hej... Jeg har tænkt mig at købe en nokia 6230 men ville lige høre lidt om den.

1.Der følger et flas kort med på 32mb ik? men hva kan det max være på i en nokia 6230?

2. er kamaret Godt? Fra en skala fra 1 til 10 ud fra Mobil-Cam? (hvis du har en Nokia6230 så læg lige Nogle billedere op!

3. der er mp3 afspiller i kan man så oz spille mp3 som ringetone eller er det flerstemmige ringetioner?

(Hvis du har en nokia 6230 Hva fylgte så med i DIN Æske?? headset? datakabel? OPlader? Måske mere??

4.Følger der et datakabel med?? eller hvor dan får man musik ned på den? Med en kort læser? eller datakabel?

plzz need help

Skriv hvis du syntes der er noget jeg skal vide om den inden jeg køber den!!!
Avatar billede simonvalter Praktikant
19. maj 2004 - 23:52 #1
jeg ved at MMC kort som den understøtter ihvertfald er lavet som 1024Mb .. det burde være rigeligt.

billed kval 7.. der kommer snart telefoner med bedre kamera men det er ret godt for dem der er lige nu.

ringetoner > Fixed ringing tones: 20 polyphonic and 10 monophonic tones

så nej jeg tror ikke mp3 vil være muligt.

til overførelser vil jeg anbefale dig bluetooth som den understøtter, og du kan få et bluetooth kort til din computer for næsten ingen penge. der følger programmer med til overførelser.

der var trådløst headset med til den en af mine kammerater har... kort læser tror jeg ikke du skal regne med.

og hvis du interreserer dig for programmering til telefoner kan jeg sige den understøtter en del api'er + midp 2.0 (som der ikke er mange der understøtter endnu) og cldc 1.0
Avatar billede simonvalter Praktikant
19. maj 2004 - 23:54 #2
der er vist nok også datakabel med, da min kammerat vist ikke har bluetooth i sin bærbare.
Avatar billede simonvalter Praktikant
19. maj 2004 - 23:55 #3
du kan se det tekniske ting her
http://www.forum.nokia.com/main/0,6566,016-1334,00.html
og
http://www.nokia.com/nokia/0,8764,47676,00.html
Avatar billede gladblad Nybegynder
20. maj 2004 - 11:30 #4
hva koster et bluetooth I/O-Kort er det ikke de de hedder? ca?

og hvad er api'er + midp 2.0 og cldc 1.0??
Avatar billede simonvalter Praktikant
20. maj 2004 - 17:42 #5
det er den understøttelse der er for j2me hvis du som sagt interreserer dig for programmering.
der var et produkt....
http://www.edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=73528