Avatar billede hijklm Juniormester
10. maj 2004 - 09:17 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Skarphed på Olympus 740UZ

Er der nogen der ved om man kan indstille Olympus 740UZ til at forhindre rystelser på ens billeder?

For jeg har nemlig problemer ind imellem når jeg tager billeder i hånden, med at nogle bliver perfekt skarpe, og så bliver det næste rystet - selvom det måske er taget under samme omstændigheder.

Kan dette forhindres på nogen måde? Er der en indstilling som gør den mindre sårbar overfor rystelser?
Avatar billede mahler Nybegynder
10. maj 2004 - 09:25 #1
Jeg har selv en C2100UZ, som der ingen problemer er med. Den har en indbygget "image stabilizer", som vist nok er forsvundet fra C7xx-serien.

Der er vist andre, der har haft lidt problemer med C7xx-serien: http://www.thhe.dk/Olympus.htm
Avatar billede hijklm Juniormester
10. maj 2004 - 13:00 #2
Det hjælper mig jo desværre ikke ret meget....øv!
Avatar billede hijklm Juniormester
19. maj 2004 - 21:52 #3
Lukker...