Avatar billede terib Nybegynder
08. maj 2004 - 10:00 Der er 1 løsning

Zywall og RAdmin er der en der kan hjælp

Hej,
Lille problem :-) Jeg sidder og forsøger at "styre" min bærbare pc fra min stationære via RAdmin.
Jeg sidder med et lille lokalnetværk med Norton Internetsecurity installeret på begge maskiner, som kører XP proff. Imellem min netforbindelse og lokalnetv. sidder en Zywall firewall.
IPadresser manuelt konfig. 192.168.....osv.
Jeg kan ikke conecte til serveren er den meddelelse jeg få, uanset hvilken port jeg prøver på.
Spørgsmål: Jeg tror det er et eller andet med en port der skal forwardes, men hvodden gør man lige det ? Er absolut ikke en haj til hardware firewalls....:-)
Mvh
Avatar billede terib Nybegynder
09. maj 2004 - 08:51 #1
Har løst det - det var den indbyggede firewall i xp der var synderen.