Avatar billede lawal Nybegynder
07. maj 2004 - 16:13 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Back-up metoder

Hej .. er der en der kan hjælpe mig med at angive nogle back-up metoder ??
Avatar billede cp1 Nybegynder
07. maj 2004 - 16:16 #1
hvilket windows har du ?
Avatar billede lawal Nybegynder
07. maj 2004 - 16:20 #2
jeg er ved at lave en opgave om datasikkerhed .. og der kommer der et svar der hedder beskriv de back-up metoder der findes og hvordan de virker.
Avatar billede jpvj Nybegynder
07. maj 2004 - 16:22 #3
Hvad mener du med metoder?

Jeg benytter følgende princip:

Et bånd til hver man, tir, ons og tors.

Et bånd til fre1, fre2, fre3, fre4 og fre5 (hver mulig fredag i måneden.

På denne måde kan du gå tilbage på dagsbasis inden for den sidste uge, samt gå tilbage 1 måned i spring af 1 uge.

Desuden gemmes 1/4 eller 1/2 årlige bånd også.
Avatar billede lawal Nybegynder
07. maj 2004 - 16:31 #5
jeg takker for jeres hjælp
Avatar billede cp1 Nybegynder
07. maj 2004 - 16:38 #6
hvis du syntes der er nogen der har gjort sig fortjent til point,så be dem om at smide et svar ;)
Avatar billede lawal Nybegynder
07. maj 2004 - 18:16 #7
jamen jeg syntes helt klart at du skal have æren .. men hvordan tildeler jeg dig point .... jeg er nybegynder her...
Avatar billede cp1 Nybegynder
07. maj 2004 - 18:23 #8
okay,Velkommen hertil ;)for at acceptere et svar skal du makere navnet/navnene (i tilfælde af at der er flere du vil gi point,ska du vente med acceptere til alle har svaret) og trykke på accepter :O)
Avatar billede cp1 Nybegynder
07. maj 2004 - 20:31 #9
tak :O)