Avatar billede Slettet bruger
07. maj 2004 - 12:18 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Oversigt over ændringer

Hvorfor indføre man ikke en oversigt for hver bruger, så man kan se om der er kommet nye indlæg i spm. hvor en bruger har deltaget ???

Se eks. Tegnebordet.dk - hver gang man logger ind, for man info omkring hvad der er sket siden man loggede af sidst.
Avatar billede johnstigers Seniormester
07. maj 2004 - 12:25 #1
casper... du får jo en mail når der er en der kommenterer i samme spørgsmål som dig...
Avatar billede hcma Novice
07. maj 2004 - 12:33 #2
john stiger -> forstår heller ikke rigtigt spørgsmålet  ;o)
Avatar billede rkhdk Nybegynder
07. maj 2004 - 13:06 #3
Det kan du på en måde.. under http://www.eksperten.dk/konto.phtml?option=box -> sæt hak i Nyeste indlæg i spørgsmål du deltager i

Så får du en ny box, hvor du kan se 5 spm med nyeste indlæg.
Avatar billede Slettet bruger
05. marts 2005 - 19:31 #4
/lukket
Avatar billede johnstigers Seniormester
05. marts 2005 - 20:38 #5
/lukket?

(mon ikke du lige skulle lave et svar og acceptere eget svar? :D)
Avatar billede Slettet bruger
16. maj 2006 - 07:53 #6
jo -