Avatar billede puppetmaster Nybegynder
06. maj 2004 - 11:26 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Sende mail og printe

Jeg har lavet en brugervejledning i Word, som er gemt i HTML format.
Nu vil jeg gerne i vejledningen lave 2 hyperlink, et til at printe brugervejledningen (det aktive dokument) og et til at sende det som en vedhæftet fil.
Hvordan gør jeg det?
Avatar billede puppetmaster Nybegynder
06. maj 2004 - 12:17 #1
Hmmm...det var straks et værre spørgsmål, hva´?
Avatar billede jkrons Professor
06. maj 2004 - 12:24 #2
Hvorfor hyperlinks? Jeg mener ikke at der kan knyttes kode til et hyperlink, og det er nødvendigt med kode for at udføre opgaverne.
Avatar billede puppetmaster Nybegynder
10. maj 2004 - 11:26 #3
Jeg er gået bort fra det med hyperlink. :(