Avatar billede cartesius Nybegynder
21. april 2004 - 08:30 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

auformatering: bindestreger laves om til streg

Jeg er utrolig træt af, at Word automatisk laver bindestreger -------- om til en tværgående linje _______________ , når man trykker på Enter. Når man trykker Backspace, bliver det lavet om igen, men kan man ikke sørge for, at den IKKE laver det nummer hver gang? Jeg har ledt og ledt, men kan ikke finde ud af, hvor det gøres.
Avatar billede jkrons Professor
21. april 2004 - 08:57 #1
Det kommer lidt an på version, men under alel omstædigheder sal du gå indi Funtkioner - Autokorrektur (2000 og ældre)/Indstillinger for autokorrektur (XP). Vælg fanebladet Autoformat under skrivning. Fjern flueben i Rammmer(2000 og ældre)/Kantlinjer (XP).
Avatar billede cartesius Nybegynder
22. april 2004 - 23:34 #2
Tusind tak - det var lige, hvad der skulle til! :o)
Avatar billede jkrons Professor
23. april 2004 - 09:29 #3
Velbekomme :-)