Avatar billede anne-m Nybegynder
20. april 2004 - 10:44 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

oversigt over valgte produkter - send/print bestilling

Hejsa...
i foregårs fik jeg hjælp til hvordan man i php kunne lave en formular. Nu har jeg fået blod på tanden til at gøre gå endnu videre..

Jeg har lavet nogen emne-inddelte produktlister hvor man kan se billede af produktet og læse info.
Nu kunne jeg godt tænke mig at man ud for hvert produkt kunne krydse produktet af som "valgt"
og at der så var et punkt i menuen der hed "vis valgte produkter" hvor man så til sidst (og også gerne løbende) kunne se valgte produkter – og til sidst så vælge:

send bestilling: Ved dette valg sættes valgte produkter ind i en formular - og kunden udfylder resten med navn,Adresse osv.

Til sidst sendes bestillingen og man kan vælge at udskrive bestillingen.

Er det her en meget stor opgave?... noget der er meeeeeget svært at løse uden kendskab til php...eller kan jeg løse det med jer eksperters hjælp?

Venlig hilsen Anne-Marie
- da siden er noget jeg laver gratis har jeg desværre ikke penge at gi af...
Avatar billede Syska Mester
20. april 2004 - 11:27 #1
Jeg vil ikke mene det bare er noget man gør hvis man ikke kan prgrammere i php
Avatar billede anne-m Nybegynder
20. april 2004 - 11:30 #2
...hvis man skal betale sig fra den slags... hvad kommer det så til at koste?

Hvis jeg bare vil have mulighed for at vælge produkter og se dem på en liste... er det så stadig umuligt for en ikke php-kender?
Avatar billede croview Nybegynder
20. april 2004 - 15:07 #3
1. Det kan hurtigt blive dyrt.
2. Jeg vil mene at det også er for svært for en der ikke kender til php.
Avatar billede anne-m Nybegynder
21. april 2004 - 09:08 #4
hm... så må jeg glemme det.

Tak for jeres kommentarer, jeg lukker igen - og håber at det er ok jeg ikke giver point.