Avatar billede boegh3 Nybegynder
10. februar 2001 - 11:59 Der er 4 kommentarer og
5 løsninger

Login problem

Hej.
Jge haret problem med at logge ind paa eksperten.dk, jeg er noed til at verificere en emailhvergang jeg ville logge ind, hvorfordet?
Avatar billede niceguy Nybegynder
10. februar 2001 - 12:01 #1
Det kan være eksperten.dk har bannet dig .. Eller sådan noget?
Avatar billede niceguy Nybegynder
10. februar 2001 - 12:02 #2
sådan så du ikke kan komme ind på eksperten.dk uden at du skriver din email!?!?
Avatar billede simit Nybegynder
10. februar 2001 - 12:06 #3
Det har jeg også været ude for, men så slettede jeg mine cookies og derefter har jeg ikke stødt ind i det problem.
Så prøv at slette alle dine cookies!
Avatar billede niceguy Nybegynder
10. februar 2001 - 12:06 #4
du kan også prøve at slette dine cookies
Avatar billede boegh3 Nybegynder
10. februar 2001 - 12:07 #5
jeg har proevet det paa flere forksellige pc\'er.
den siger altid at jeg ikke har godkendt e-mailen.
Avatar billede ravencmp Novice
11. februar 2001 - 14:31 #6
slet indholdet i mapperne cookies, temporary internetfiles, downloaded program files

det burde virke det gjorde det for mig
Avatar billede andreas_admin Nybegynder
14. februar 2001 - 11:01 #7
boegh3>> har du fortsat problemet, jeg har desværre ikke nået at svare før nu.
Avatar billede smms Nybegynder
16. februar 2001 - 11:58 #8
Jeg har samme problem men slet dine cookies og verificer den mail de sender så er du oppe at køre et par dage igen
Avatar billede boegh3 Nybegynder
19. februar 2001 - 21:28 #9
Undskyld at jeg først vender tilbage nu, men jeg var på arbejde i udlandet!
Tak nu funker det!
Mvh Boegh