Avatar billede Slettet bruger
18. april 2004 - 15:11 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Tillad porte

Jeg er begyndt at få anmodning om at tillade adgang til forskellige porte der ikke er i firewalens fortegnelse over overvågede porte. F.eks. port 1078 el. 1434. Kan jeg blot tillade adgang via disse porte?
Jeg benytter Norman Firewall.
Tillader jeg dem ikke, fungerer internettet ikke.
Avatar billede magictouch Nybegynder
19. april 2004 - 08:45 #1
Du kan se her, hvad portene bliver brugt til:http://isc.incidents.org/port_details.php?isc=32763bfa16f11f0f075d1c558fb4c3b0&port=1078&repax=1&tarax=2&srcax=2&percent=N&days=40
Men det skulle være sikker nok, at give dem lov;)
Hvis du f.eks. søger på 1024 bliver det mere "kriminelt"
Avatar billede cp1 Nybegynder
19. april 2004 - 11:30 #2
fra hvem eller hvilke for du anmodninger fra ?
Avatar billede Slettet bruger
20. april 2004 - 09:17 #3
Beklager den langsomme respons. Men der er problemet. Jeg har kørt Adware og Hijack. Og restore funktionen i Hijack er ikke hvad den burde være. Så efter have ryddet op (og gendannet et par filer) køre pc'en ikke godt. Slet ikke opkoblingen til nettet. Og fra Outlook kan jeg ikke længere få adgang via link i mail osv osv.
Men portene det drejer sig om kan være alle mulige:
F.eks. 1037, 1163, 1143.
Avatar billede Slettet bruger
23. april 2004 - 12:31 #4
Interessant magictouch. Jeg har re-inst. win2. Men antallet af porte min firewall spørge om er ovenvældende. Men nu skulle det køre og jeg kan sikkert få nogle hints på siden du har henvist til.
Sender du et svar
Avatar billede magictouch Nybegynder
23. april 2004 - 13:07 #5
Gerne*S*
Avatar billede magictouch Nybegynder
15. maj 2004 - 10:29 #6
Takker:)