Avatar billede pc123 Nybegynder
14. april 2004 - 09:01 Der er 2 kommentarer

Skal jeg købe alm. SD eller ultra SD ramkort

Jeg skal købe et SD kort men er i tvivl om det skal være alm. eller ultra. Ultra er hurtigere og lidt dyre men jeg vil gerne betale den mer pris.
Er ultra kortet fuldt ud kompatibelt med det alm. kort ? eller kræver det at kameraet, PDA m.m. er forberedt for det ?
Er der nogen forskel på 256/512 ud over pris og plads (f.eks. hastighed) ?
Skal man være opmærksom på spændingen på kortet (det er tit at spændingen angives i tekniske spec.) ?
Avatar billede jensendk Nybegynder
14. april 2004 - 10:36 #1
hvad skal du bruge kortet til??
Avatar billede pc123 Nybegynder
14. april 2004 - 12:53 #2
Til kamera, PDA(Palm) og bilradio (MP3 afspiller).