Avatar billede Slettet bruger
10. april 2004 - 21:26 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Frames - sammensætning

Jeg har en side med 4-5 frames...

jeg skal nu have lavet nogle undersider, hvor de omkringliggende frames skal blive der hver gang man trykker sig videre.. med andre ord der er kun den miderste frame der skal skifte.

Hvordan gøres det

Iøjeblikket ligger hver frame i hvert sit dokument hvordan sætter jeg dem sammen??
Avatar billede keysersoze Guru
10. april 2004 - 21:52 #1
Du skal bruge targets på dine links. Hvis fx din midterste frame hedder "main" så skal du på dine links indsætte target="main" - fx;

<a href="nyside.html" target="main">link</a>

http://www.html.dk/tutorials/html/lektion8.asp
http://www.html.dk/tutorials/html/lektion12.asp
Avatar billede Slettet bruger
11. april 2004 - 12:38 #2
ok takker, jeg glemte nok at fortælle, at de knapper som skal linke til noget er lavet i flash.
Avatar billede keysersoze Guru
11. april 2004 - 12:49 #3
flash er ikke min stærke side - men så vidt jeg husker er det det samme i flash, altså at sætte target på.
Avatar billede Slettet bruger
11. april 2004 - 17:05 #4
ok