Avatar billede schua Praktikant
09. april 2004 - 20:51 Der er 5 kommentarer

Hvor kan jeg hente et gratis hjemmeside layout.

Jeg skal lave en hjemmeside for ungdomsrådet i min kommune og vil gerne have en skabelon til en sådan side... Siden skal indeholde billedarkiv, oversigt over medlemmer, gæstebog samt andre ting, der kunne være til gavn for ungdommen i Dk.
Det var lidt kort fortalt hvad det går ud på. Jeg bruger Microsoft Frontpage 2003 til at designe i.

Der er som sagt 200 point på højkant så: Sæt igang!!
Avatar billede stig3 Mester
09. april 2004 - 21:02 #1
Har ikke prøvet det, men her er et content management system:
http://www.brothersoft.com/Web_Author_HTML_Editors_zeta_producer_Freeware_15873.html
Avatar billede schua Praktikant
09. april 2004 - 21:14 #2
Det er ikke det jeg søger det er et sted hvor der er nogle rå skabeloner..
Avatar billede tommyf Nybegynder
09. april 2004 - 21:19 #3
www.freewebtemplates.com
Men du får mere hvis du hoster op med 200-300 kroner og besøger www.templatemonster.dk, det har ungdomsrådet også råd til :)
Avatar billede majsmarken Nybegynder
09. april 2004 - 22:30 #4
Avatar billede galgevangen Nybegynder
14. april 2004 - 17:13 #5
Tak tak.. Nu har jeg lavet hjemmesiden til Ungdomsrådet. Se den evt på www.ungdoms.frac.dk