Avatar billede cpccorp Juniormester
09. april 2004 - 07:35 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

webserver blokeres af firewall

Jeg kan ikke bruge in webserver på min xp pro når nis 2004 er på pc'eren hvordan får jeg den til at acceptere den
Avatar billede kenp Novice
09. april 2004 - 10:53 #1
du kan jo sætte den til at tillade trafik på den port du ahr din webserver kørende! (det er under avanceret at du kan lave trustet trafik)
Avatar billede cpccorp Juniormester
09. april 2004 - 11:08 #2
hvordan helt nøjagtig, jeg er ikke en nørd. Webserveren er på samme maskine, men det var måske underforstået, hvad skal je så skrive og hvordan finder jeg ud af hvilken port det er osv
Avatar billede kenp Novice
09. april 2004 - 11:14 #3
hvis du ikek har ændret noget på din webserver så er det port 80

du skal bare sætte den til at allow incomming traffic
Avatar billede cpccorp Juniormester
28. april 2004 - 17:29 #4
Kan stadigvæk ikke
Avatar billede kenp Novice
28. april 2004 - 18:04 #5
ahr du også en router for så skal du jo også forwarde de porte!
Avatar billede cpccorp Juniormester
28. april 2004 - 18:11 #6
ingen router
Avatar billede kenp Novice
28. april 2004 - 18:27 #7
så er det fordi at du ikke har konfigureret din firewall ordentligt
Avatar billede cpccorp Juniormester
21. maj 2005 - 13:32 #8
nej alt funker godt nok nu efter at have installeret en anden firewall, og den behøvede ingen yderligere konfigurering - læg et svar
Avatar billede kenp Novice
21. maj 2005 - 23:48 #9
Kommer her.