Avatar billede jwittorff Nybegynder
07. april 2004 - 18:19 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Flash AcrionScript 2 / PHP opgave

Nogen der er interesseret i et freelance Flash / PHP job..?

Det jeg skal bruge er et flash, hvor man kan tippe mit website til 5 venner.
I forbindelse med at man tipper deltager man automatisk i en konkurrence.

Dvs. det flash skal kunne er:

- Man skal kunne indtaste sit navn og email.
- Indtaste op 5 venners email.
- Sende en mail til mig, hvor i jeg skal kunne se følgende:
  - Navn og email på den har indtastet.
  - De op til 5 indtastede emails.
- Sende en email til den der har indtastet, hvor i der står noget lign. ”Tak for at have tippet min website, du deltager nu i konkurrencen”
- Sende en email til hver af de indtastede email, hvor i der står noget lign. ”{Navnet på indtasteren} har tippet dig”, også skal der være et link til mit website.

Ved godt at denne opgave kan løses i ren PHP/ASP/Script, men ønsker det løst i flash.

Layout er på plads, men mangler programmering bag.

Mere information og kontakt:
mail(a)wittorff.dk

Venlig hilsen
Jakob Wittorff
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
07. april 2004 - 19:00 #1
Du kan kontakte mig for referencer og pris på nikolajdu3@hotmail.com
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
07. april 2004 - 19:01 #2
Du kommer ikke uden om PHP men den fikser jeg også for dig.
Avatar billede _michael_ Nybegynder
07. april 2004 - 21:25 #3
Bare ren nysgerrighed... Men hvad skal du dog bruge de 5 indtastede email-adresser til?
Det kan selvfølgelig godt være, at det er mig, der er helt gal på den, men de emailadresser kan du da ikke bruge til andet end at hugge emailadresser til eventuel brug af spam eller videresalg. Eller at finde ud af, hvem der kender hvem.
Desuden kan jeg ikke forestille mig, at det er helt lovligt at 'snage' i andres korrespondance - heller ikke selvom det foregår på dit site.

Men igen... Det kan jo være, at det er mig, der er forkert på den. :o)
Avatar billede jwittorff Nybegynder
08. april 2004 - 13:47 #4
Michael, som du kan se skal det bruges som en kombineret tip en ven og konkurrence, man kan altså forbedre sine chancer ved at tipper mere end en gang, og der for skal jeg jo kunne se om det bare er de samme der bliver tippet hver gang, det i konkurrence reglerne så kun vil gælde som et tip..!
Avatar billede _michael_ Nybegynder
08. april 2004 - 13:53 #5
Ok... fair nok svar... Var også bare nysgerrig. :)
Avatar billede jaspers_cool Nybegynder
21. april 2004 - 12:00 #6
www.ipoint.dk

ja@ipoint.dk
Avatar billede jwittorff Nybegynder
14. februar 2006 - 10:19 #7
lukker...