Avatar billede asp-rallye Nybegynder
07. april 2004 - 09:25 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Login validering

Jeg har et logon script, det fungere til mit behov.. Men når man logger ind, skal brugeren sendes vidre til et side, det kan jeg godt få dem til, men på denne side skal brugerne åbne noget forskellig alt efter hvem de er logget ind som!!

<%
If Session("Login") = "Root" Then
%>
    <!--#include virtual="/medlemmer/root/root.asp"-->
<%
Else
        Response.Redirect "/Login.asp"

End If
%>

Sådan ville jeg forestille mig det skulle virke.. Men det virker kun med en person..

Håber der er nogle der kan hjælpe!!
Avatar billede agerled Nybegynder
07. april 2004 - 10:14 #1
Som koden er nu virker det vel kun "root" det virker med, da det er er det eneste du spørg efter...
Avatar billede asp-rallye Nybegynder
07. april 2004 - 10:47 #2
Ja.. men hvis jeg tilføjer flere virker det ikke!!
Det er der mit probelm ligger!!
Avatar billede agerled Nybegynder
07. april 2004 - 10:58 #3
If Session("Login") = "Root" or session("Login") = "test" Then

...prøv den. nu skulle det gerne virke når session = "test"
Avatar billede asp-rallye Nybegynder
07. april 2004 - 11:00 #4
Jeg har fundet fejlen.. Det er et upload system, jeg havde lavet et login til..
Der skulle de så ligge op i forskellige mappe.. Der havde jeg i starten af alle upload filerne skrevet dette!!

<%    @EnableSessionState    = False %>
<%    Option Explicit %>
<%    Response.Expires    = 0 %>

Så kunne den ikke finde ud af det!!

Mange tak for hjælpen!!
Avatar billede asp-rallye Nybegynder
07. april 2004 - 11:05 #5
Jeg havde glemt at sige bruger skal sendes til /upload.asp i sted for direkte til deres upload fil!!
Avatar billede asp-rallye Nybegynder
07. april 2004 - 11:25 #6
Jeg har fundet fejlen.. den ligger i <!--#include virtual="/medlemmer/root/root.asp"-->

Når der står flere include... så forsøger computeren af hente flere informationer.. Jeg kan løse problemet med Response.Redirect, men jeg har fået mig i hovedet at der kun skal stå upload..
Avatar billede asp-rallye Nybegynder
07. april 2004 - 11:50 #7
Mange tak til NETRO!!!!

Jeg har fundet svaret i en andet spørgsmål!!

Side = "Side.asp"
Server.Execute(Side)