Avatar billede marvel Praktikant
06. april 2004 - 20:50 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Fade border

Hejsa

Jeg søger et ULTRA let program, der kan lave "bløde" kanter på et billede - lidt i stil med dette: http://www.moseymfg.com/Plant_2_ariel.with_border_fade.jpg - dvs dissolve til transparent baggrund.
Eller evt. en action til Photoshop 6.0 :-)
Avatar billede backside Nybegynder
06. april 2004 - 20:55 #1
Det ligner noget der er lavet med Radial Gradient
Avatar billede backside Nybegynder
06. april 2004 - 20:56 #2
Og transparent er den ikke.  ;)
Avatar billede marvel Praktikant
06. april 2004 - 20:59 #3
nej, men det er noget i den stil jeg søger. Jeg kan godt lave effekten i PS men hende, der skal lave dem fremover vil gerne have et andet, lettere program til det :)
Avatar billede backside Nybegynder
06. april 2004 - 21:04 #4
Kan ikke lige komme på en lettere løsning en de par muligheder der er i PS.
Avatar billede marvel Praktikant
17. april 2004 - 05:45 #5
lukketid - fandt ingen andre løsninger end en action i PS