Avatar billede anhansen Nybegynder
06. april 2004 - 10:45 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Opdatering af Visual Studio?

Hej.

Jeg har et problem. Når jeg i VS.NET laver en bestemt kombination af css går programmet ned. Det fejler i modulet mshtml.dll, og fejlen ser ud til at være en kendt bug som der er kommet rettelse på til winxp.
Sagen er imidlertid at jeg bruger win2k, men hvordan kan jeg få opdateret dette modul, så jeg kan åbne mine sider som de skal se ud i vs.net.
Problemet er kun i VS, jeg kan sagtens se siden i mine browsere (både ie og mozilla og opera) derfor tror jeg at der må ligge en anden version af mshtml som vs bruger.

Håber der er nogle der kan hjælpe da det er meget meget irriterende....
Avatar billede jpvj Nybegynder
06. april 2004 - 10:46 #1
Hvis der er en fejl i produktet, kan du gratisk ringe til MS support. Henvis til KB artiklen med fixet til XP og hør hvad du skal gøre.

Tlf 4489 0100
Avatar billede anhansen Nybegynder
06. april 2004 - 10:49 #2
ok... det vil jeg nok lige prøve så... Så skal jeg bare lige ha fundet nr'et på den igen... Det er da et forsøg værd...
Avatar billede anhansen Nybegynder
06. april 2004 - 11:00 #3
hmm... typisk... nu kan jeg ikke finde den artikel igen...
Avatar billede anhansen Nybegynder
06. april 2004 - 11:29 #4
hmm... gratis og gratis... 2350 plus moms er da ikke helt gratis... Det er vist prisen for professionel support hvis man ikke har aftale... :-)
Avatar billede anhansen Nybegynder
21. april 2004 - 08:19 #5
Jeg har lige droppet det.. Lever med det, venter til vi skal have ny version af vs... :-) Man skal bare lige klippe koden ud af filen inden man åbner den, og så kan man sætte det ind igen når den er åbnet.. :-) så kan man redigere det, bare ikke se det i vs- hvilket heller ikke er så vigtigt.
Avatar billede jpvj Nybegynder
04. juni 2004 - 18:22 #6
Du kan altid få gratis support, hvis det problemet skyldes en fejl i programmet. Det er korrekte, at man åbner sagen til "fuld pris", men man bliver ikke faktureret, hvis fejlen ligger hos MS.

Jeg ville dog nok lige teste problemet på en "ren" installation...
Avatar billede anhansen Nybegynder
05. juni 2004 - 12:01 #7
Det kunne gode være det var en ide... Jeg går og overvejer at anskaffe vs .net 2003 i stedet...

Men tak for hjælpen... SÅ får vi se hvad der sker... Lige nu er det på klippe klister metoden.. :-)