Avatar billede thedeathart Nybegynder
04. april 2004 - 19:39 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

IRC bot og kommandoer

Hey,

Jeg vil gerne lave en bot til min clans chan..

men jeg mangler lidt viden omkring opsætning og specielt kommandoer...

foretrækker links e.l. på dansk, men engelsk går også
Avatar billede knocker Nybegynder
04. april 2004 - 19:42 #1
Det ville måske være en start at sige, hvad du ønsker denne bot skal kunne.. :)
Avatar billede thedeathart Nybegynder
04. april 2004 - 19:45 #2
hmm, auto-oppe bestemte nick, skrive greet messages osv..

da jeg ikke kender kommanoderne, kender jeg heller ikke begrængsningerne..
såå..
Avatar billede knocker Nybegynder
04. april 2004 - 21:06 #3
Det smarte, ville måske være at hente en pre-scriptet bot. Dette kan fx. gøres på www.mircscripts.org

Ellers er google din ven. :)
Avatar billede weaponx Nybegynder
06. april 2004 - 14:59 #4
Jeg kan anbefale http://www.mircx.com der kan du mirc bots til forskellige formål.

Du skal overveje hvad du gerne vil have at botten gør og hvilken irc server Jeres kanal skal køre på.
Avatar billede weaponx Nybegynder
06. april 2004 - 15:00 #5
Du skal ikke regne med at du kan finde gode sider på dansk omkring mirc
Avatar billede skwat Praktikant
07. april 2004 - 20:50 #6
hey fætter, hvis du laver din egen bot, tror du så ikke også at du skal lave din egen kommando fortolker?
Avatar billede thedeathart Nybegynder
09. april 2004 - 16:00 #7
skwat... jo da, men jeg kender ikke kommandoerne..
Avatar billede thedeathart Nybegynder
24. april 2004 - 17:21 #8
lukker..
Avatar billede thedeathart Nybegynder
24. april 2004 - 17:21 #9
luk
Avatar billede thedeathart Nybegynder
24. april 2004 - 17:21 #10
lukket
Avatar billede tatziki Nybegynder
18. maj 2004 - 13:00 #11
http://clan-focus.tk der er en rigtig god guide under mIRC! Læs den og du vil få hjælp! Hvis du skal have lidt mere konkret hjælp vil jegda gerne hjælpe dig! fringe`tatziki