Avatar billede mdomino Nybegynder
03. april 2004 - 08:53 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

windows 98 update

hej,

Nu har jeg utallige gange forsøgt mig med at update mit styresystem, windows 98. Der sker ikke noget i lang tid.Og saa faar jeg at vide at explorer har udført en ulovlig handling. Gaar ud fra at det maa være noget omkring internet indstillinger, som skal ændres. Men lige hvad jeg skal se efter vil jeg godt vide noget om, kan jeg slaa alt sikkerhed fra paa en eller anden maade, mens jeg updatere windows. Pt er jeg vidst ca 11 vigtige sikkerheds opdateringer bagud. Saa der skal helst gøres noget
Avatar billede bartfreak Nybegynder
03. april 2004 - 08:56 #1
du skal kun tage et par stykker ad gange, de ældste 1...O)
Avatar billede mcaspersen Nybegynder
03. april 2004 - 09:01 #2
prøv at skanne din computer for virus og adware.

her kan hentes gratis antivirus:
http://www.grisoft.com/us/us_dwnl_free.php

her hentes spysweeper:
http://downloads-zdnet.com.com/3000-8022-10267571.html?tag=lst-0-1
Avatar billede mdomino Nybegynder
03. april 2004 - 09:01 #3
k det vil jeg lige forsøge mig med ..
Avatar billede mdomino Nybegynder
03. april 2004 - 09:02 #4
alt det har jeg allerede, men tak. mcaspersen
Avatar billede bartfreak Nybegynder
03. april 2004 - 09:19 #5
hvis den bliver ved, må du prøve at slette explorer, (altså gå en version tilbage i systemoplysninger/funktioner), også prøve igen.
Avatar billede bartfreak Nybegynder
03. april 2004 - 09:28 #6
nå..skal i skoven..O)
håber det virker..
Avatar billede bartfreak Nybegynder
03. april 2004 - 20:52 #7
takker..O