Avatar billede klojs Nybegynder
02. april 2004 - 02:01 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Hvad gør Norman ved explorer ?

Jeg manglede en masse systemressourcer så jeg gik i mscofig og fjernede alle fluebenene i start undtagen LoadPowerProfile, Systray, em_exec. rundll32 var der ikke i forvejen. Efter genstart kunne jeg ikke komme på nettet, og jeg prøvede mig frem og satte fluebene igen ved Norman firewall og antivirus. Så kunne jeg igen komme på.

Er jeg virkelig nød til at have disse 2 programmer kørende for at kunne gå på nettet ??
Avatar billede magictouch Nybegynder
02. april 2004 - 06:53 #1
Hvordan mangle systemresourcer?
Avatar billede klojs Nybegynder
02. april 2004 - 13:51 #2
Jeg har selv problemet, men prøvede at skimme andre ? af samme karakter og fulgte så denne løsning http://www.eksperten.dk/spm/240031 men efter jeg havde fjernet alle flueben undtagen disse, så kunne jeg ikke komme på nettet. Jeg satte så flueben i een ad gangen igen i det som jeg ikke helt vidste hvad var, og det var først da jeg nåede til Norman antivirus og firewall at jeg kunne komme på nettet igen.

Før havde jeg 5-7 % systemressourcer, nu har jeg 68% ledig og har kun Norman og lydindstillinger åbent i systray (ved siden af uret)

Så er det jeg spørger, SKAL man have Norman åbent for at kunne komme på nettet, når man nu abonnerer på det ?
Avatar billede klojs Nybegynder
07. april 2004 - 02:09 #3
Tror ikke jeg bliver så meget klogere her, skulle nok have oprettet i en anden kategori