Avatar billede burglar Nybegynder
01. april 2004 - 22:49 Der er 2 kommentarer

hvordan danner jeg et date/time stamp til <META HTTP-EQUIV="expir

Jeg vil gerne have hele content skiftet ud med dags dag, dato og klokkeslæt i dette nedenstående format. Er der en kommando i asp som giver præcis dette format? Eller måske der er en som kan gøre det vha. now() elign?

<META HTTP-EQUIV="expires" CONTENT="Wed, 26 Feb 2005 08:21:57 GMT">

mvh

Claus
Avatar billede roenving Novice
01. april 2004 - 22:57 #1
Du kan bare kalde den med en fast tid i fortiden:

<META HTTP-EQUIV="expires" CONTENT="Thu, 1 Jan 1970 00:00:01 GMT">

unix-epoch start: Thu, 1 Jan 1970 00:00:00 UTC
Avatar billede burglar Nybegynder
01. april 2004 - 23:08 #2
Jeg er nødt til at have den præcise timestamp på et tidspunkt, da jeg skal ligge 1 time til det. Altså vil jeg først have at siden expires om en time fra tidspunktet hvor brugeren loader siden første gang.
Er det muligt og lave det sådan med noget kode?
mvh
Claus