Avatar billede kreller1 Nybegynder
01. april 2004 - 16:15 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Virus! hjælp.

Hey..... Jeg har fået en virus af progeammet mirc den der hedder et link + <----- CS Keys jeg har prøvet at søge efetr filen keys.pif men den finder intet resultat...
Så hva faen skal jeg gøre er ved at være godt sur for er G-Lined :@ ARGH! HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEELP MEEEEEEEEEEEEEEE!
Avatar billede kenp Novice
01. april 2004 - 17:22 #1
tjaaa kan du ikke beskrive nærmere hvad den hedder! og den har nok lagt sig som en skjult system fil, så du først skal gøre således at den kan ses.
Avatar billede aovergaard Nybegynder
01. april 2004 - 17:31 #2
Du kan jo først lige prøve at virusscanne online her:
http://security.symantec.com/ssc/home.asp?j=1&langid=us&venid=sym&plfid=23&pkj=ZCVXESLHFEPGEVVSDUX

Ellers prøv at følge denne anvisning her punkt 1-3 http://www.spywarefri.dk/hjtanv.htm De fleste virusscanner har svært ved at finde den der. Kopier din log herind.
Avatar billede exp Juniormester
01. april 2004 - 17:36 #3
Det er ikke tilladt at oprette det samme spørgsmål to gange.
Du bedes lukke det ene spørgsmål ved at lægge et svar selv, og acceptere dit eget svar.

Mvh
exp/coadmin
Avatar billede kreller1 Nybegynder
02. april 2004 - 18:23 #4
LUKKET!
Avatar billede kreller1 Nybegynder
02. april 2004 - 18:24 #5
.
Avatar billede dotcom1 Nybegynder
02. april 2004 - 18:25 #6
Kreller1>> For at lukke spørgsmålet skal du selv lægge et svar og derefter markere dit eget navn og acceptere svaret. Det er ikke nok at skrive lukket.
Avatar billede tatziki Nybegynder
18. maj 2004 - 21:41 #7
Download de nye windows-upd8s og du får = N0 PROBLEMS!